söndag 24 maj 2015

förstörda planer


God morgon gott folk. Är riktigt irriterad på mig själv idag :/
Det är nämligen så att igår var jag och Nom-stuff iväg och såg filmen 'Tomorrowland a world beyond' på bio och efter filmen så bestämde vi oss för att gå hem. Det är inte dirket super nära hem men det går att gå. Men jag glömde min halsduk (och jag är verkligen super känslig i halsen och får lätt ont i halsen) så när jag kom hem igårkväll så sved halsen lite. Så jag messade Emmi rätt snabbt och varnade om min hals, idag va ju planen att jag skulle på hennes födelsedags middag! Jag va ju verkligen taggad inför middagen så när jag vaknade i morse och hade en riktigt öm hals och den va sämre än igår så fick jag meddela att jag inte kunde komma :(

Åh veklingen inte en bra start på den här dagen, men jag startar väldigt lugnt genom att sitta i soffan och kolla på Kniven mot strupen som gick tidigare i veckan på Viaplay. Nom-stuff sitter bredvid mig och pluggar och jag har en tjock halsduk. Härligt :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar