fredag 15 maj 2015

Frukt cravings

Oj vilken dag! Har varit mycket som hänt idag. Har varit väldigt praktisk och startade tidigt med att städa, dammsuga, plocka och fixa. Gick till butiken och köpte lite smått och gott till min syster som kommer hem idag, ser verkligen fram emot att träffa henne igen :) Det är nog det bästa som jag ibland kan känna att jag nästan tycker synd om andra över, att jag har en sån bra relation till mina syskon, att bråka, skrika och kasta grejer har aldrig varit vår grej. Vi bara funkar och är en familj. #GoingHippie! Haha nej men köpte lite goda grejer, skönt att komma hem till efter en resa ;) Så lite sparris, gräddfil, hennes favorit juice, halloumi ost m.m.

Sen stack jag hem, har bloggat, fotat lite, snackat mycket i telefon fram och tillbaka och haft mycket att smälta. Så när jag blir stressad och det blir lite mycket på en gång, då blir jag super sugen på bär och frukt. Sååå jag gick till butiken och köpte mig lite passionsfrukt och jordgubbar. Sååå gott! Mums :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar