tisdag 26 maj 2015

Har glömt hur flingor smakar

Blev verkligen super hungrig efter att jag fixade naglarna haha, sitta med tom mage och koncentrera sig och måla naglar känns lite dumt ;) så stod o funderade på vad jag skulle trycka i mig, och fick ett plötsligt sug på flingor. Har inte ätit flingor på så länge haha, så blev flingor med röda bär. Har glömt hur gott det är :)

Nej men idag har jag hittills hunnit fota nästan allt som ska fotas. Har ju haft en liten lista på grejer att fota, den här veckan kommer nämligen bli rätt kaotisk och flera gånger kommer jag inte hinna fixa allt till alla inlägg, så har helt enkelt fått förbereda lite nu i förhand så att jag inte tar o typ mobil bloggar för att jag inte hinner ta snygga bilder med kameran till inlägget m.m. Hatar att fota med mobilen och lägga upp på bloggen.. Men nu ska jag fota vidare, vi hörs lite senare. Behöver all distraktion jag kan få, klumpen i magen bara växer och växer.. :/ #NERVIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar