fredag 15 maj 2015

Inne och utelistan


Yes och då var det äntligen dags för en ute och inne lista :)! Var ett bra tag sen nu och tycker alltid att ute och inne listan passar bäst på en fredag, en bra start på helgen att få veta vad som gäller och inte haha, jag kör ju inte stenhårt på det här men det här är vad jag snappat upp och vad jag själv tycker är inne/ute ;)


1. Rosa och blåa skinnjackor. Om det är något som är super snyggt så är det att satsa på en jacka med färg. Och speciellt skinnjackor. Kappor är jätte snyggt men svår buret, funkar ju bara vid kallare klimat utan att vara för kallt så satsa på en ljus blå / ljus rosa skinnjacka och kör på det i somnar. Tänk en enkel outfit med jeans shorts, vita converse, en ljus enkel topp och en rosa/blå skinnjacka ;)


2. Henna. Och då menar jag inte bara på händerna utan också på inredning och skal till datorn och mobilen. Henna har ju varit inne på händerna hela våren, men det är när det börjar bli mycket henna även på saker som det kommit in som en ordentlig trend. Henna är ju nästan ett måste att prova till sommaren med en snygg bränna. Jag vill också satsa på ett snyggt skal med henna mönster ;)


3. Vida byxor och Bootcut. Jag har super svårt för jeans med bootcut, tänker på en cowboy och hippies, men ett par svarta mjuka byxor med bootcut är faktiskt väldigt classy och snyggt beroende på hur man matchar det. men garanterat inne ;)


4. Färger i inredningen. Istället för bara vitt vitt och vitt, få in färger i inredningen. Hitta en skala du gillar och go for it! En favorit färg kanske? Ex. vita väggar, men en fondvägg i färg, eller vita möbler och detaljer och sänglakan i färg eller bara allt vitt men lite möbler och små grejer i färg. fräscht och funkar åter runt ;)

_________________________________________________________________________________


1. Minikändisar som inte slutar synas i TV. Det finns ett opassande namn som jag undviker på det här ;) Men när man är med i en dokusåpa som Paradise Hotel och därefter syns överallt. Program, reklamer m.m. Blir lite mycket och väldigt desperat.. Jag tröttnar kan jag erkänna. Tycker det är så trist att se samma människor som var med i PH som man kanske skrattade lite åt överallt och på flera program hit och dit.


2. Extrema fransar. Långa och tjocka ögonfransar vill ju alla ha och att köra på serum och förläggning kan vara super snyggt men det finns ju en gräns. Vet inte hur mycket extrema fransar jag ser som är 3-4 cm långa! Där går väl ändå gränsen, eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar