måndag 18 maj 2015

Kladdat en nailart

Hoppas att ni har haft en bra start på veckan :)! Själv så har det varit lite hektiskt och nervigt men verkligen en super bra start på veckan. Så jag klagar inte det minsta på min start. Är ju dock helt slutkörd så jag lär sova gott i natt. Har ju en hel del att göra i morgon med; luncha, gym och naglar. Så jag lekte runt lite efter en nailart, har ju en ide som jag vill köra på men det måste jag skjuta upp till nästa vecka i sånafall, ville ha något fräscht och ganska enkelt så efter att ha kladdat runt lite så tror jag att jag kommer göra något sånt här på fingrarna :) Inte jätte tydligt när man ser det på papper haha, men i morgon ska jag fixa naglarna så då får ni en bild och tutorial på hur jag gjort det.

Hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar