måndag 11 maj 2015

Min hemlighet


Ni vet programmet min hemlighet som ha gått ett bra tag nu? förra veckan var det säsong avslutning, vilket jag tycker är så synd. Jag fastnade nämligen för serien direkt. När jag såg första avslitet visste jag inte riktigt vad jag skulle förvänta mig såförsökte vara neutral helt enkelt. Men efter att avsnittet började närma sig sitt slut började jag gilla det bara mer och mer. Det var ju ändå spännande, ballt koncept och ja, jag blev helt fast ;) Ser fram emot att de fortsätter med serien, om de gör det? Beror väl helt på vad den får för feedback. Från min sida får den iallafall A+ super spännande och den här serien får de jätte gärna fortsätta med i en ny säsong. Har hört väldigt olika åsikter om serien. Att den är skum eller att den är jätte bra. Så vad tycker ni :)?

bildkälla: Google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar