lördag 30 maj 2015

Mina vita sneakers

Halloj alla människor :)

Sitter i Gävle, hör och häpna! och bloggar hehe. En liten kort tripp helt enkelt för lite andrum. Vaknade föresten upp ur en super konstig dröm om att hela världen hette Gabriella och alla hade bloggar med samma typ av header haha! NOOO! Super skumt ;) Men jag vaknade iallafall upp ur drömmen och vr lite brun som igår. Super att det inte försvunnit än! Men jag har verkligen försökt hålla mig borta från vatten och smörjt in mig så hoppas det håller så länge som möjligt såklart ;)

Sitter i mina leopard harem och gud vad snygga de var till mina vita sneakers! Älskar ju vita skor i alla former, speciellt sneakers och till min leopard harem blev det ju faktiskt extra snyggt enligt mig. :) Lär gå runt mycket såhär i sommar. Lösa byxor och vita sneakers.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar