onsdag 13 maj 2015

Paninis sallader

Har ingen känsel i benen haha, har suttit och pillat på datorn alldeles för länge, med bilder och framför allt förberedelser inför nästa vecka. Måste ha några grejer fixade innan dess så jag bara kör på ;) Känner mig super duktig om jag ska vara ärlig haha, det är ju som när man gick i skolan och fick en uppgift och sa 'jag gör den nu så har jag den gjord' men så slutade det med att man gjorde den 1 dag innan. Lite samma känsla haha, men den här gången gjorde jag den nästan en vecka innan, jag berömmer mig själv här borta :)

Lunch dax! Idag blir det en grymt god sallad till lunch, blev döds hungrig så det här har jag verkligen längtat efter haha, och vilken god sallad btw. :) Fetaost, tomater, oliver, bönor, couscous m.m. Men paninis sallader är ju faktiskt best, fräscha och goda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar