lördag 30 maj 2015

Recension på spraytan kommer!

Oj vad svårt det ska vara att få med en ordentlig bild på brännan.  Kanske får till en bättre senare ;) Men ser ut som en något bränd pepparkaka och jag gillar det verkligen! Tänkte göra så att jag väntar ut färgen några dagar, undviker vatten så mycket som möjligt och smörja in mig ofta och väl så ska jag kolla hur länge jag kan ha kvar färgen, när / om den blir fläckig m.m. och göra en ordentlig recension på Lilla klinikens jobb :) Både jag och Simon frågade ang om man kan komma ut och se orange ut, deet är ju faktiskt mardrömmen.. Men hon sa att färgen hon använder har gröna toner för att döda möjligheten till att bli orange. Hon berättade också att hon själv provat på olika spraytans på olika ställen och varit med om att bli orange. Så hon känns väldigt seriös och duktig på det hon gör, iallafall än så länge :)

Återkommer med en recension efter typ 1 vecka? Änsålänge ser färgen fortfarande super ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar