söndag 31 maj 2015

Så de apar sig

När jag var ute med Emmi och vi gick runt i butiker så passade jag p¨att kolla lite extra efter student grejer. Jag tog ju studenten förra året och i år är det Nom-stuffs bästaväns tur :) Det ska ju självklart firas. så jag lär stå längst fram och fota (som jag gjorde på Nom-stuffs) och slänga på honom ett gosedjur runt halsen o grejer. Så tänkte när jag gick runt i butiker som Åhlens, Gallerix m.m. vad vill jag ge Nikola för djur? Jo självklart! Jag gav ju Nom-stuff en apa förra året så då ska han ju också ha en apa. Så de apar sig ;) *skrattar högt åt mig själv!* Så det här blev mitt köp.

Känner ni någon som tar studenten och har behövt köpta ett djur att slänga runt halsen? Egentligen borde man kanske göra något eget för att göra det personligt, eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar