fredag 29 maj 2015

Springer till stan

Halloj! Måste springa till bussen så blir världens snabbaste inlägg men vill ändå inte slarva så får väl finputsa det senare ;) Har haft fotografering med Simon nu på förmiddagen och nu blir det att springa vidare. Ska till bussen, ta mig in till stan och möta upp Lollo. Blir lunch och återträff helt enkelt. Super nice! Men hörrni, vi hörs efter, då lär jag ha mer tid till bloggen :) Ellr ja, iallafall lite mer haha!

Btw, vaknade upp och kände mig en aning orange. Blev lite mycket färg i facett så när jag vaknade i morse så skrubbade jag faktiskt ansiktet lite milt. Men efter en snabb dusch så fick jag äntligen den där snygga matta brännan. Blev ju en garanterad skillnad från innan! Ja ni ser ju bilden nedan, mitt vita streck hehe. Men Lilla kliniken var super mysig och rekommenderar den verkligen :) Så vill ni få en snygg ofarlig bränna med ett bra resultat, kör Lilla kliniken ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar