torsdag 14 maj 2015

TBT 2 års förlovning


Förra året, 24 Juli hade jag och Nom-stuff varit förlovade i 2 år. Vi firade det en sjukligt varm sommardag med att gå till fjärillshuset, kolla på fiskar, blommor och äta glass, njuta av varandras sällskap helt enkelt ;) Har mött väldigt olika reaktioner på att vi förlovade oss när jag var 16 och blev ihop när jag var 15. Men det är inget som rör mig i ryggen. Det är väl mest en symbol, inte 'nu ska vi gifta oss och skaffa barn inom 1 år!' Absolut inte, det var snarare något som vi snackade om bara för att och så gjorde vi det. Nu är det ett härligt minne och en fin symbol mellan oss :) Älskar ju verkligen den här killen. Hade någon frågat mig om jag skulle gjort om det igen, alltså förlovat mig, då hade jag nog faktiskt sagt att jag vill vänta, men inte för att jag inte vill vara ihop med Nom-stuff, utan bara för att jag aldrig har sett förlovning lika seriöst som andra så då var det mest en rolig grej, nu får folk det att verka som massa regler, plikter och bunden. Så ne jag skulle ha väntat om det hade varit idag, men jag ångrar det inte alls :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar