tisdag 19 maj 2015

The Bling Ring recension


Oj sorry för deep talk och ett något irriterat inlägg tidigare, men jag menar det ;) Är det inte det bästa dock? Att om man inte ät nöjd med sig själv så bestämmer man sig antingen för att finna sig i sin kropp eller göra något åt den. Ah jag tyckte iallafall att det var bäst så haha.

Men hörni, det är tisdag och det betyder recension :) Och jag recenserar ju en film varje vecka och den här gången är det inte en ny film, eller ja den gick på bio förra året och jag såg den på bio med min mor. Filmen är The Bling Ring och den är baserad på en riktig grupp ungdomar som bröt sig in hos kändisar, snodde saker, kläder, pengar m.m. och levde livet.

Filmen är filmad som en typ av dokumentär, och jag är inte mycket för dokumentärer om det inte är ett väldigt intressant ämne någonting kanske ;) Men annars, inte alls. Så var lite sådär i början av filmen, men den var ändå lyckad för den var dokumentärig haha ett nytt ord, men ändå spännande och det var mycket som hände. Tycker det är en ganska bra film faktiskt, väldigt udda men det gör ju hela filmen. Filmen får 3/5 G :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar