måndag 18 maj 2015

Tillfixad i kavaj och allt


Det här är ett tidsinställt inlägg men jag tänker dela lite mer info och visa upp en liten selfie så att ni vet hur jag ser ut inför intervjun ;) Det är nämligen så att jag söker jobb och ett dröm jobb för mig är att få jobba på SF. Jag älskar miljön och film och det vore seriöst en dröm. I vilketfall som helst så har jag haft en telefon intervju, hade den måndagen för 2 veckor sedan, och efter den blev jag inbjuden till en grupp intervju, och det är den jag är på nu ;) Den ska vara i ca 3 h. och jag vet inte hur det kommer se ut eller när man får reda på hur det gått. När jag vet mer så lovar jag att berätta haha, men just nu får vi nöja oss med att jag är på en grupp intervju, super nervig och har en snygg kavaj på mig haha. Men jag lägger upp ett inlägg såfort jag kommit hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar