lördag 23 maj 2015

Zombies, nostalgi och galna ögon

Haha åh nostalgi! Filmen / musikalen Sound of Music går på tv, och ja, det är verkligen en nostalgitripp för mig ;) När jag var liten så hade vi musik lektioner på skolan och då lärde vi oss alla låtar från sound of music haha!

Nej men påtal om något helt annat, i natt drömde jag en så sjuk dröm. Igår såg jag och Nom-stuff ju filmen Dawn of the Dead och det måste printats in i min skalle då jag drömde om just zombies. Det var zombies överallt och jag var ensam kvar, jag var ensam i en gammal skola och var jagad av zombies. Haha snacka om bra för nerverna, vad tänker jag egentligen, min spadag/ avslappningsdag och vad är inte bättre för nerverna och lugnet som skräckfilmer och zombies? ;) Nej får helt klart skylla mig själv.

Mina planer för dagen, har redan fotat en del och orkar nog inte fortsätta mer så avslutar det. Men sen är jag så bio sugen så lär ju dra iväg och se en film :)! Får se vilken det blir haha. Annars är det en ganska lugn lördag. I morgon blir det ju födelsedags middag så känner att jag kan chilla lite idag utan att få dåligt samvete över att jag inte gör något. Idag har jag leo och kavaj. Känner mig lite smått crazy från drömmen och all oro i kroppen haha så den här bilden förklarar verkligen hur jag känner nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar