söndag 28 juni 2015

Allt ligger hullerombuller

Suttit och redigerat lite bilder i soffan nu på morgonen. Mår fortfarande inge vidare.. Har framförallt huvudvärk, feber och lite ont i halsen. Har ju slarvat lite de senaste 2 dagarna. I fredags, senare på kvällen tog jag ut katterna och igår gick jag till butiken.. Måste verkligen skärpa mig och bara ligga i sängen, annars blir jag aldrig bättre :/ Dock, hatar jag verkligen att bara ligga och inte göra något alls! Ah frustrerande.. Så jag sysselsätter mig med redigering framförallt.

Blombilder kan vara rätt trista, men även väldigt fina. När jag satte på Charles X-avier i morse (min dator) så hade min bakgrundsbild försvunnit! Min lilla mops :( Och har inte bilden på datorn.. Så har undertiden fixat en blom bild som jag tog för några veckor sedan, men bara som en udnertiden bild.

Är ni också så att ni behöver en bra bild som  bakgrund på datorn? Om jag inte har en bild jag är nöjd med så blir jag seriöst galen. Hatar att inte ha en ordentlig reda på mina saker, gäller allt. Mitt lilla block som jag tar med överallt är ju min hjärna, datorn ska gärna vara ren, snygg och rensad. Men det är för att annars kan jag verkligen inte tänka klart. Allt ligger hullerombuller i skalen :/

Rätt fascinerande vad lite färg och ljus kan göra med en bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar