måndag 15 juni 2015

Bastu på balkongen

Det är en seriös bastu på balkongen. Sitter och steker i min lilla mönstrade klänning som jag köpte förra året ;) Det är så skönt väder! Soligt, varmt och ja lite blåsigt. Förut var det ju rätt vindstilla dock. Haha sitter och snackar om vädret, har jag inget bättre att skriva om? Men det är ju faktiskt så att det har varit lite luddigt ang när sommar värmen faktiskt ska komma. För 1 år sedan vid den här tiden låg jag och stekte på balkongen för att det var så himla över varmt. Låg typ på golvet i bikini för att svalka mig. De närmsta 3 dagarna har det äntligen kommit lite värme :)

Ska vila lite til på balkongen. Sen ska jag fixa och planera lite med Simon inför Midsommar samt inför nästa vecka faktiskt, har super roliga planerinför nästa veckas helg :D!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar