onsdag 24 juni 2015

Jag är säker på en outfit

Är iväg och letar selfiestick, ' men hur svårt kan det vara? Finns ju typ överallt och alla har en..' Nej, jag är super petig, vet nämligen precis vad jag söker hos en selfiestick, har hittat såna på nätet och velat mig framochtillbaka och bara skjutit upp på det men nu behöver jag en och det är banne mig svårare att hitta i butiker.

påtal om något helt annat, jag har funderat på outfits till poolparty, ja jag vet, jag släpper ju aldrig ämnet! men jag tänkte visa upp mina idéer här på bloggen ;) Fick föresten super lägligt min svarta kjol jag beställt idag! Så den ligger absolut bland outfitsen jag funderar på, men här är vad jag står mellan, man kan ju se en rödtråd eller vad säger ni?

Skorna och väskan är jag redan säker på. Frågan är bara kjolen och toppen.. + hår + smink, måste verkligen testa lite mer idag men blir lättare att bestämma när jag har brännan och får se helheten ;)

Svarta kjolen eller vita kjolen? Vit topp / Blå/vit topp / mint/orange topp/ rosa/vit topp? Beroende på vilken topp jag tar så kör jag på ett matchande halsband, tror jag? Haha

Låt mig säga såhär istället. 
Jag är säker på:

Skorna
Väskan
Fransarna
Fake tatueringar

Jag är osäker på:
Kjolen
Toppen
Halsband
Håret

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar