torsdag 25 juni 2015

Känner du dig dissad?

Halloj bloggen! Känner du dig dissad? Ja det här var ju självklart inte meningen, usch vad dåligt av mig. Men nu är jag tillbaka och bombar med sena inlägg för dagen ;) Måste hålla i min planering bättre, garanterat! Utnyttja alla hålrum till att blogga när man har stressiga dagar. Som igår, idag och i morgon, men i morgon kommer jag ha fixat inlägg i tid och får väl sticka upp lite tidigare och blogga på helt enkelt.

Men som sagt, jag är tillbaka! Var i stan med dess som behövde en bikini, dock hittade vi ingen, trist! Men det var kul att träffa henne igen i varjefall. Så kom jag hem, hjälpte min mor med lite grejer i frådet m.m. och har snackat med Hannah, så ska packa väskan, höra av mig till henne och fixa här hemma för att kunna ta mig iväg till henne.

Hannah ska nämligen lära mig att sätta på lösögonfransar ;) Jag är ju verkligen ur kass på det och det vore så skönt att skippa sminket och bara köra på fransar och ändå känna sig fräsch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar