onsdag 10 juni 2015

Mina favoriter

Varje tisdg brukar jag ju fixa mina naglar för veckan, har ju bara blivit en vana nu ;) Men igår hann jag aldrig fixa naglarna så det blev bara ett grund lack. Körde en vit grund. Så i morgon ska jag fixa naglarna hade jag tänkt. Men jag kan int bestämma mig för om jag ska köra på en vit grund och bara göra något snyggt på det eller om jag ska tillföra färger. Göra en ombre i blåa toner ex. Kan inte bestämma mig :/ Det jag helst vill lära mig är ju dock att göra marble nails. Jag har försökt ca 5 gånger men misslyckats fortfarande. Men så fort jag lär mig (för jag ger inte upp fören jag kan) så kommer jag lägga upp knep och en förklaring på hur jag gjorde det. :)

Men till sommaren hörni är det verkligen vita eller ljusa naglar som gäller. Men till en snygg bränna kan faktiskt svarta naglar också vara super snyggt. Men då ska de helst vara matta och inte ha något plottrigt på sig. Vill du ha svart, kör det stilrent och enkelt.

Här är mina favorit naglar från förra året, tar de här som inspiration till veckans nailart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar