söndag 21 juni 2015

Ses på gymmet!

Ah! Såg nu att mitt inlägg jag gjorde igårkväll hos pappa aldrig kom upp, så bloggen ekade ju tom efter inlägget på eftermiddagen, dåligt :/ Men nu är det uppe, lite sent, men bättre sent än aldrig? Right? Och inte nog med det så gjorde jag ett inlägg i morse som inte heller kom upp så det blir nu också sent :/ Men här kommer det iallafall, ska ha bättre koll framöver.

God morgon :) Nu är midsommar helgen på slutkanten och jag hoppas alla haft ett bra firande. Gissar att många fick skjuta upp planer ang grillning pga vädret dock. Men man kan ju fira inne också eller under ett form av tak iallafall ;) Har sett bilder på Facebook med innepicknickar, Bada i sjön i regnet och fyrhjuling i leran i skogen haha! Själv blev det ju ett lugnt firande med spel och snack och ett super skönt gäng. De här människorna vill jag träffa igen :)

Nej nu ska jag iväg till gymmet med Nom-stuff, blir fokus på rumpa och mage idag, han har skrivit mig ett schema med saker jag ska göra ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar