tisdag 30 juni 2015

Vattentättskal

Som jag visade upp här på bloggen förra veckan så köpte jag med mig ett ihponeskal från kjell och co, ett vattentättskal som man kan fota under vattnet med :) Skalet funkar för Iphone 4/4s och 5/5s och jag har nu testat den några gånger och den funkar super! Men kolla några gånger att den inte läcker, jag provade med olika pappersbitar inuti innan jag provade med mobilen för att se till att den inte skulle läcka och förstöra min mobil, det hade ju varit sååå surt!

Se till att du lägger mobilen åt rätthåll, på min funkar bara den sidan med lite tunnare 'plast' som touch skärm, så testa dig fram och som sagt, dubba inte bara mobilen utan att öppna och testa skalet innan. Men en anan grej, skalet funkar att fota med, men kom ihåg att plasthinnan självklart gör att bilderna inte blir de absolut snyggaste och perfektaste pga att hinnan såklart gör det lite luddigt. Men se till att tvätta skalet och redigera bilderna med kontrast och dra upp ljus så blir det faktiskt balla bilder :)

Ska vid tillfälle försöka tå någon / några bilder och visa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar