fredag 10 juli 2015

3 Kamp och gårdagen

Som sagt, har nog varit lite smått otydlig över hela saken så tänkte ta det en gång för alla ;) Jag har varit på Landet i en vecka och kom hem igår. Igår var jag även med min pappa, syskon och hand fru och körde 3 kamp haha. Blev Bowling, bilbana och någon form av mini curling? Haha vet inte riktigt hur jag ska förklara det bättre ;) Var iallafall super roligt och kul att göra något nytt. Har ju bowlat lite då och då med familjen men 3 kamp var nytt och det här kommer jag se till att prova igen. Nästa gång kanske jag drar med mig lite polare? A i vilket fall som helst så stack vi till en restaurang efteråt och åt Libanesiskt, åt en jätte god vegetarisk talrik med lite allt möjligt gott som spenat knyten, röror m.m. :) En bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar