torsdag 16 juli 2015

Har jag blivit besatt av spraytan?

God morgon hörrni ;) Nu är jag på g med inläggen och kör multitasking med ansiktsmask, frukost, blogga och packa väskan. Så planen för idag är att träffa Simon och hitta på något, va ju ett tag sen nu :/ Och sen blir det hem och packa väskan inför i morgon, jag och Nom-stuff ska ju iväg till Landet igen till hans farmor, men jag ska hålla igång bloggen ändå, så det ska inte eka tomt :)

Nu, påtal om något helt annat! 

'Har du blivit besatt av spraytan eller??'
'Haha nej, bara gjort det 2 ggr, första gången var det ett erbjudande och var sugen att prova och andra gången var inför poolpartyt. Men jag gör det gärna igen, varför inte ha en bränna som faktiskt är nyttig och inte ger rynkor?'

Nu ska jag återigen nämna spraytan här på bloggen ;) Men nu när jag har uppkoppling igen *hint* *hint* (KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL INLÄGGET JAG SYFTAR PÅ) så jag såg att lilla salongen har ett erbjudande juli ut! Jag kände mig ju bara tvungen att tipsa er om det :) jag skrev ju om min spraytan upplevelse (INLÄGGET) och min första gång var faktiskt på Lilla Salongen och jag blev super nöjd med resultatet och den jämna färgen. Snygg färg, super trevlig tjej och framför allt, super bra priser! En spraytan i sthlm kan ju kosta 500-700 kr. lätt. men nu kostar det 250:- för helkropp hos lilla salongen och om man går 2 kostar det 200:- per person! Så passa på att bli sommar fina nu ;) Jag och Nom-stuff har faktiskt bestämt oss för att göra det ihop haha, och kommer ju passa på nu när det är erbjudande. Så vi ses där ;)

Skriv HÄR på lilla Salongens fb sida för att boka en tid :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar