måndag 27 juli 2015

Ingen sommar och snart jul!

(tog bilden innan vi stack till tåget ;))

Haha påtal om att alla är modeller så kände jag och Nom-stuff att vi skulle posa lite för kameran ;) Är inte så ofta ni ser hans ansikte kom jag på, men det är väl lite av respekt för honom, jag frågar alltid om jag får och visar bilderna innan m.m.

I vilketfall som helst så sitter vi i TC och väntar på snabbtåget, lite lagom sugen att åka tåg kanske men ska bli skönt när vi väl kommit fram. Jag blev faktiskt klar med allt och känner att jag kan pusta ut lite, och packnings som höll på att bli helt galet slutade också bra ;) Fick ta bort lite plagg och byta ut lite och tänka mer praktiskt än snyggt, men det är ju så om man ska vara på landet och bara njuta av sommaren. Föresten, vad är det här för deprimerande snack om att sommaren är över??? Jag blir typ uppriktigt upprörd när jag hör folk snacka om att det inte varit någon sommar och att det typ är höst, visst vädret har inte varit bra hittills men det har ju fortfarande varit sommar? Jag tror att det är folks sätt att skylla på det för att de inte utnyttjat de soliga dagarna och sommaren i allmänhet, det spöregnade och jag dansade ute i regnet med lite brudar och party musik, varför måste det vara sol för att man ska ha kul, någon som kan förklara deet för mig?

Btw. När man säger 'det är snart jul, det är bara 5 månader kvar!' Då blir jag seriöst förbannad..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar