söndag 12 juli 2015

Jag har en ko i resväskan!

God morgon hörni :) Tidigt igen och hemma tidigt också, men i vilket fall som helst så ska jag hem nu och lägga in bilderna på datorn och sen bomba på med bilder! Sov liiite bättre i natt (antagligen för att jag var tröttare efter dagen och sov så dåligt första natten) men ska bli skönt att komma hem till sin säng igen.

Minns ni att jag för ett tag sen la upp en inne / ute lista och sa att man ska satsa på färger och mönster på resväskor? Och man också ser den lättare på flygplatsen är väl skönt? I vilket fall som helst så har jag nu 2 nya resväskor och gissa var, ingen är svart, enkel och trist. Det är färger och mönster som gäller haha! Så Den ena är ko mönstrad ;) Och den andra är orange, jag känner mig redo att använda de här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar