fredag 17 juli 2015

Mitt i allt fick jag en idé

Sitter i soffan och är social med Nom-stuff och Kerstin. Hur har er fredag varit hitils :)? Mycket planer? Festa eller bara chilla? Gissar att för många kanske den bara börjat, då syftar jag på festande, klubbande m.m. men min lider faktiskt mot sitt slut.

Mitt i allt fick jag en idee på ett litet projekt så gizza vad jag drog fram? Jo papper och penna, mitt lilla block ;) Jag är besatt av mitt lilla block, det är ju min hjärna. I vilket fall som helst så kom jag på lite nagel idéer och att jag måste ha en nagel och alt. henna kväll någon gång och bjuda in lite vänner och bara chillar, fixa naglar och testa lite henna alternativt :) Jag har nämligen kollat efter en penna som man kan rita på huden med, vill helst börja så och sen kanske prova riktig henna. Gick in på panduro och allt bruden i kassan sa va ansiktsmålning och kritor.. Jag bara jaha.. okej.. tack? Haha och en vecka senare ser jag en tjej tipsa om att det finns pennor på panduro som man kan ha på huden i både svart och vitt, hopplöst!

Nej hörni, nu babblar jag iväg, vi hörs senare :) Ska nog ta och sova snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar