onsdag 15 juli 2015

Tålamod är en fiskares bästavän

God morgon gott folk :) vaknade precis och är himla irriterad på mig själv, jag hann ju aldrig blogga igår! Och inte nog med det så har jag ingen dator här och kommer inte hinna blogga fören senare på dagen :( igår efter inlägget så hoppade jag in i duschen, fixade mig, stack till intervjun och va där en dryg timme. Sen tog jag tåget hem och samma sekund som jag hoppar av tåget messar dess och undrar vart jag är, då står hon och väntar på mig i tc! Så jag hoppar på nästa tåg igen tillbaka, möter henne, vi mötet upp jessi, sticker till dess och spelar spel och hänger hos dess ända till 11 på kvällen, då va planen att jag skulle hem, men nom-stuff bor närmare stationen och närmare dess så av ren lathet så stack jag till honom och då hann jag aldrig blogga igår eller fören jag är köar idag :(((

Idag ska jag ha ett litet möte med en kille, vi ska mötas upp på ett fix och han ska prata om sitt projekt som han vill ha hjälp med tror jag (jag vet inte mer än så) och jag ska möta honom om lite mer än 1 h och på den tiden hinner inte jag hem o blogga :( och efter det måste jag direkt till en intervju som börjar halv 3, men den är en bra bit bort så måste åka tidigt. Sen hinner jag hem för att hämta saker, fixa mig, blogga och sen ska jag iväg igen! För då blir det födelsedags firande med fina Lollo som fyller år idag, mycket som händer idag! Men här får ni iallafall ett god morgon inlägg från mobilen ;) och när jag kommit hen bombar jag på med inlägg som att inget hänt!

Kom ihåg, tålamod är fiskarens bästa vän haha 

En bild från instagram som aldrig kom upp på bloggen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar