fredag 17 juli 2015

The Sims bomb för 100:-

Hej, jag heter Gabbe och jag har varit beroende av The Sims sen jag var 12. 'Hej Gabbe' haha, ni förstår vibbarna ;) Jag måste bara visa upp mitt fynd som jag fick med mig hem från förra gången vi var hos Nom-stuffs farmor. På söndagen var det nämligen auktion och eftersom att jag aldrig varit på auktion innan så introducerade Nom-stuff mig för hur det går till och såvidare. När vi kom dit skämtade jag till det lite och sa 'men nu måste vi ju gå runt och kolla i alla lådor, vi kanske fyndar något, haha!' och vad tror ni inte att jag ser då? Jo en hel låda med ALLA the sims 2 spel + ALLA prylpaket för 100 KR :D! Det har nu gått över en vecka och jag är fortfarande super nöjd ;)

Alla the sims 2 spel och prylpaket för 100 kr, det är vad jag kallar ett äkta fynd :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar