fredag 31 juli 2015

Vänskap

Vänskap är något som är super viktigt för mig. Jag är en människa som är väldigt mycket för familj och uppskatta det man har, men såfort jag får en vän eller ja, träffar någon och börjar känna att det verkligen är en vän så blir den människan som familj för mig. Därför har jag super svårt för att säga upp väskap ex. Det är självklart en annan sak om det är någon som får en att må dåligt, men då skulle jag aldrig ansett mig som människans vän heller, jag låtsas inte gilla någon, gör jag inte det så funkar det inte = ingen vänskap.

Men det finns ju massor av sätt att visa vänskapen och uppskatta den på, alltifrån extrema saker som att båda typ.. bestämmer sig för att raka av håret eller något haha (försökte komma på något extremt) till att man försöker hitta på saker tillsammans, saker som att luncha / fika eller boka in på en resa. Men det bästa man kan göra för att säkra sin vänskap är att höra av sig och prata med sina vänner. Fråga hur det är med den m.m. men hur vet man när det är en riktigt stark vänskap? Enligt mig är det när man inte behöver prata varje dag för att veta vart man har varandra.

Jag har snackat om flera saker som ska göras, planerat resor med vänner, kollat på tatueringar, planer inför nästa sommar m.m.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar