lördag 11 juli 2015

Veckans enkla naglar

God morgon! Uppe med tuppen och nu ska vi iväg, varför vänta? Iallafall, måste erkänna att jag är jätte trött.. Är inte van att vakna så tidigt och framförallt! att sova på båtar :/ Vissa sover ju som barn på båtar, alltså helt underbart bra, jag är tvärtom. Jag kan inte sova på båtar alls, önskar att jag var en sån som kunde det.. Men men, det ska bli så roligt idag och kommer fota massor :) Blir dock inga bilder fören jag kommit hem och fört över allt till datorn. Men men, ni får vara tålmodiga ;) Vad har ni för planer i helgen? Också till Åbo kanske haha?

Såhär har jag fixat till mina anglar den här gången, bara ganska enkelt. Blir bättre nailart nästa vecka, kände bara att jag inte orkade köra på för mycket den här gång samt att jag hade bortom när jag gjorde dom ;)  Har ett nagelinlägg som ni verkligen borde hålla koll på inför nästa vecka, blir intressant och framförallt lärorikt om man vill lära sig lite nailart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar