lördag 25 juli 2015

Vindruvor och vin dagen efter

God morgon :) Oj vad trött jag var i morse! Fixade lite inlägg som hade blivit lite fel nu på morgonen  men annars har jag bara slappat i soffan och nu sitter jag och äter vindruvor ;) Så himla gott! speciellt dagen efter hehe.

Så undrar ni vad vi gjorde igår? Jo igår kom Simon förbi, vi käkade middag, gick runt i solna C och kollade in alla reor och sen blev det lite vin, musik, dans och partey på en brygga haha ;) Yes. Vi chillade nämligen och spelade kort och lyssnade på musik och blev uttråkade så bestämde oss för att gå till en brygga och festa där istället. Men det är ju så det ska vara och det man ska göra! Utnyttja sommaren hörrni :)

Första bilden är med mitt vanliga objektiv och den andra med mitt 50mm objektiv ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar