lördag 15 augusti 2015

Inte riktigt OK

Tja, vaknade upp lite på fel sida idag, antagligen pga mycket tankar ang gårdagen. Var super trevligt att fira pappa och äta god mat, han fick öppna presenter och vi körde 5 kamp ;) Men det blev ju det där med inlägget igår som faktiskt började störa mig mer och mer. Man tänker ju nästan tillbaka till skolan då man gjorde ett skolarbete och någon annan tog äran för det, lite så känns det nu. Bara det att jag inte riktigt kan konfrontera henne ang det. Skickade iväg ett mail igår mest för att säga att det inte riktigt är OK. Men samtidigt, vad förväntar jag mig för svar?

Äh nu ska jag försöka släppa det och gå vidare, jag menar, kopierade hon ett inlägg så måste det ju ändå betyda att jag är rätt bra på att blogga och det ger mig ju lite av en egoboost :) Skönt att höra! Men påtal om annat, idag är planen att sticka in till STHLM och vara hundvakt till söta lilla Molly, sen har jag snackat med Simon om att alternativt ses och hitta på något, jag tar dagen som den kommer helt enkelt och gör vad jag känner för :)

Jag har jobbat vidare med min 'vad jag ska göra innan jag dör' Lista och det börjar arta sig :) (Se INLÄGG --> http://gabbez.blogspot.se/2015/08/innan-jag-dor-listan.html ) Det är ju alltifrån stora grejer som resor och once in a life time grejer. Men det finns också flera små grejer som jag skulle vilja göra. Mitt mål är att göra alla små grejer 2016.

1. Blondera mig (jag älskar att ha lite hårförändring)

2. Första tatueringen, Har ju redan börjat bolla idéer ;)

3. Fransförlägning (skippa sminket, yes!)

4. Nåt min mål kropp, mer muskler. Speciellt på armar och ben :)

5. Sätta in hårförlänging igen, saknar det tjocka långa håret!

Varför jag inte har gjort det än? Ekonomi är allt jag säger ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar