fredag 21 augusti 2015

Livet känns bra


Titta vad jag fick hem i brevlådan idag ;) Sprang ner för att hämta posten och hoppades att någon av mina Nelly paket skulle kommit men tyvärr inte än. Men fick ett litet brev från su med det här lilla kortet, börjar kännas officiellt att jag ska börja plugga nu, läskigt och spännande på samma gång :o :)!  Planen är ju teckenspråk nu i höst i en termin, och i vår alt. nästa höst söka till Kriminologi och jag tror att det är i 3 terminer den pågår. Men jag har inte riktigt bestämt mig vad jag ska göra med livet så just nu blir det plugg och försöka leva lite :) Min dröm vore att jag pluggar teckenspråk nu i höst och får jobb på SF (mitt dröm jobb!!) tror inte det finns något som skulle kunna få mig gladare, förutom det har jag en blogg som jag älskar att sköta, fotograferingar som börjar blomma, bra vänner och känner att livet bara känns rätt bra ändå :) Men får jag jobbet på SF så kommer jag bli så otroligt tacksam! Ni får hålla tummarna för mig, kände att jag behövde skriva av mig lite hehe ;)

Har föresten gjort en vit grund på naglarna, tänkte göra något nytt med naglarna i morgon. Vi får väl se vad det blir, lär ju lägga upp bilder på det såklart ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar