söndag 16 augusti 2015

Modell, dejt, tatuering!

Vilken huvudvärk jag fick.. Kom hem för en stund sen efter att ha varit hundvakt till underbara lilla Molly i helgen :) Och kom hem till att ha massor av saker att fixa, så har nu fixat och grejat alltifrån kattskötsel till tvätt och städ i över 2h nu, jag erkänner att jag är trött! Speciellt med tanke på att jag sov så lite i natt :/ Men nu sitter jag och slappar lite efter stressiga samtal och många bollar i luften. 


Håller föresten på att planera nästa vecka :) Har lite grejer att göra fakitkst men fortfarande många frågetecken som jag måste höra mig för en extra gång ang. hur det blir med det helt enkelt. Här får ni några hintar på saker som händer ;) fotografering med modell, dubbel dejt, tatuering!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar