måndag 17 augusti 2015

Ny tatuering!!

Blev så himla snyggt och kameran var ju självklart med så blev massor av bilder :) Här har ni några bilder från tatueringen, så himla snyggt som sagt och jag är typ löjligt sugen att skaffa en likadan! För nej, det är inte jag på bilden, det är Simon ;) Men jag harr massor av ideer på tatueringar och börjar bara närma mig emr och mer att faktiskt skaffa några.

Nej hörni, sorry för ett kort sista inlägg men jag är verkligen dödstrött! God natt på er, hörs i morgon med nya naglar och modell fotografering med Lollo :D

BTW! Rekomenderar verkligen starkt det här stället i Väsby, trodde de hette Teds Tattoos men nu blir jag nästan lite osäker? Men i vilket fall som helst var det här jag piercade mig i början av året, där simon piercade sig för några år sedan + här hon nu tatuerade sig :) Se ett seriöst och bra ställe, jag rekommenderar det här ;)



Före och efter bild :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar