lördag 8 augusti 2015

Ullared är överskattat

Vi var ju på Ullared förra veckan när vi var på landstället. Har ju varit där innan också, det är ju min lilla syster som storm älskar det och har tvingat på det som en tradition haha. Själv är jag ju inte så såld på det, det är ju verkligen överskattat i mina ögon, jag menar visst det är skönt att kunna betala 11 kr för en deodorant som i vanliga butiker kan kosta 29 kr. Men det är ju i stortsett bara såna saker jag köper och resan dit som tar väldigt lång tid då det ligger mitt i ingenstans och att få med sig en lite billigare deo, ansiktsmasker och sminkborttagning blir ju lite så att man undrar om det är värt resan, men jag gör det för Petra ;) (det finns faktiskt många sidor med billiga priser på saker som är trista att köpa men som behövs som deo, tvål ,strumpor, underkläder, skriv böcker m.m. ex. fyndiq ;))

Men nu ska jag ska jag sluta klaga haha, det här fick jag iallafall med mig hem :) 1. Deo, 1. hårinpackning, 1. paket sminkborttagnings servetter, 1. saltvattens spray till håret, 1. special schampo till Nom-stuff (han har känslig hårbotten stackarn), 2. svampbob plåster haha! Jag ÄLSKAR svampbob ;), 1. Ny hårborste, 1. skrivbok och 6. ansiktsmasker :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar