torsdag 27 augusti 2015

Upprop på SU


Är på upprop på SU så fick bli ett tidsinställt inlägg ;) Såhär ser jag ut idag, tog 2 grymt snabba selfies innan vi stack, så sorry för bilderna haha. Men jag älskar den här skjortan, så himla fin färg :) Har föresten kollat på flera sånahär skjortor, finns flera som jag skulle vilja ha i massor av färger, speciellt nu på hösten då sånt börjar komma upp. Har sett både på H&M och Ginatricot och mina favoriter är den jag har på mig, ljus blå, grå, vin röd och klassisk vit :) AAhhhh går att matcha till så himla mycket! Tänk en enkel vit skjorta till en mörk grå tight kjol och ett par lätta svarta snörade klackar. Eller Den gråa till ett par snygga mörka jeans och vita sneakers, gärna i form av slip ins. Eller varför inte en röd med ett par mönstrade shorts och öppna klackar ;)

Nej nu ska jag sluta drömma mig bort! Haha planen fö idag, vara på uppropet och efter det kanske träffa Hannah en stund och kanske kanske träffa Beata en stund också, men vi får se hur det blir med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar