tisdag 11 augusti 2015

Veckans nailart


God morgon på er! Har knappt sovit något alls i natt.. Är så himla nervös inför idag så det är löjligt! Idag ska jag nämligen på intervju men jag vet inte hur jag ska förbereda mig. Vet vad jag ska ha på mig, har precis hoppat ur duschen och fixat naglarna. Men vet inte om det är något speciellt man ska ta med sig, tänka på, plugga på typ. Jag googlade runt på lite tips igår, men det är ju typ det liksom haha. Fick ju inte super mycke info förutom att vara trevlig och social m.m. Men även om jag skulle va bäst så blir jag väldigt lätt nervös ;)

aja, ska slänga på mig lite smink snart, men såhär blev naglarna. (en bild av lacket gick ju tyvärr av så det ser lite slarvigt ut pga den kanten. Men annars tycker jag att dom är rätt härligt :) Enkla, streckiga men med lite färg ändå. Älskar den här gula färgen, super fin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar